עוברים דירה

אחרי כך וכך שנים בתל אביב, סיפור האהבה אמנם לא נגמר, אבל אני עוזב את העיר לטובת מקום אחר, בו אוכל לגדל את ילדיי בתנאים נוחים יותר.

מוזר קצת לעזוב את הרחובות האלה שאני כל כך אהבתי ברגליי כל השנים, אבל אם להודות באמת, העיר כבר אינה אותה עיר. אני כבר לא אותו צביץ.

 

יאללה, Zion here i come 🙂

18 תגובות בנושא “עוברים דירה

    1. הי, הי, דברי בשם עצמך בורגניה בהתהוות . 
      אני גידלתי שתי בנות בלב תל אביב, שתי דקות מחוף הים. והן מאושרות שהעיר הזו היתה חלק מילדותן (מתל אביב עברנו ישירות לונקובר, אבל אם היינו נשארים בארץ, לא היינו עוזבים את תל אביב)

      אהבתי

      1. אני לא מבינה איך הסתדרת למשל עם עגלה. אין כמעט רחוב שאפשר לעבור את כולו בלי משהו שיחסום אותך על המדרכה. וזה באמת בקטנה. כי יש עוד את עניין החניה הפחות זמינה ליד הבית, ולהסתובב עם תינוק בוכה באוטו כשמחפשים חניה יעלה בהרבה עצבים, ויש את השכנים הרועשים (תמיד יש כמה שותפים שחושבים שזה שהם עברו הרגע לתל אביב מקנה להם אישור לפתוח מועדון מוזיקה בדירה שלהם), ויש את חוסר הגינות והצפיפות באלה שכבר יש, ויש את טיפת החלב המעפנה בקינג ג’ורג’, וכו וכו וכו. 

        אהבתי

      2. היתה אז טיפת חלב נהדרת בצפון דיזינגוף ממש לא מעפנה.
        והשכנים  השותפים שרק עכשיו עברו לתל אביב: על בדיוק אני מדברת – לגור במקום מגוון חברתית, עם סטודנטים, סינגלים, חד הוריים וגייס. 
        נראה לי נורא לגור במקום כמו המשתלה למשל, מוקפת רק במשפחות מאותו חתך סוציו-אקונומי. 

        אני שמחה שהבנות שלי נחשפו לגיוון התרבותי הזה כבר מגיל צעיר. אני שמחה שהן ממש גדלו על חוף גורדון שגם הוא מגוון חברתית(לא כמו "הצוק" המעפן לדעתי). הים היה מרחק שתי דקות הליכה מהבית.

        כל אלו היו שווים את המידרכות המעפנות . אגב, כשגרים במרכז תל אביב מקבלים תו חניה ממש שווה שמכסה את כל מרכז העיר.

        אהבתי

      3. לפחות אנחנו מסכימות על כמה דברים: גם אני לא סובלת את המשתלה 
        ומתגעגעת לחוף גורדון.. (גרתי שנה וחצי ברחוב רופין… אחח..) וגם לתו החניה השווה.

        אהבתי

      4. המשתלה אכן שכונה די מעפנה
        גורדון משובח להפליא, היה החוף המועדף עליי עד שגיליתי את מנעמי חוף גאולה.
        והתו, עדיין על האוטו 🙂 לפחות עד להודעה חדשה (למרות שמאז המעבר הייתי בדיוק פעמיים עם האוטו בת"א)

        אהבתי

    2. לא היינו עוברים לולא האילוץ הכלכלי, אבל דירה כמו שרצינו תעלה בין 7 ל-9 אלף ש"ח בחודש בת"א ואין לכך שום הצדקה בעולם.
      אני אוהב את ת"א, אבל מסתבר שגם את ראשון.

      אהבתי

כתיבת תגובה